ny uppstart.

nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, så vi får väl se vart det slutar. sitter vid datorn hela tiden och känner att jag måste göra något. just nu så har vi ett hur stort svenskaprov som helst på torsdag och självklart hamnar man här.
idag är det i alla fall måndag och bara en lektion, därför spenderades natten hos daniel och det var mys. väl hemma sen blev det och kolla på mysteriet på greveholm och försöka plugga.
ett litet tillägg, visst var julkalendrarna bättre förr? har inte kollats på årets men de nyligaste har ju rent ut sagt sugit!
nämen nu ska jag tillbaka till min hatade litteraturhistoria.
men snart är det jul!

tänk positivt!


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg:)

2011-07-04 @ 21:39:37
URL: http://borntoplaythemusic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0