Ne-yo.

han gör mig lycklig en dag som denna. när solen skiner behövs det bara lite underbar musik så att man blir glad. när jag och stina tog oss en liten promenad igår efter skolan så kom vi på att solen gör att man blir gladare på något sätt, det är skönt :) och nu när solen har börjat skina tror jag att lärarna i skolan har blivit gladare också för jag har inga läxor alls. lite spanskaglosor och ett matteprov är allt som är kvar nu innan lovet, och det är inte mycket. men eftersom det bara är 11 dagar kvar till lovet finns det inte så många tillfällen att ha läxor till. jag är även lite stressad för att projektarbetets ideskiss ska vara inlämnad innan lovet och sjukt nervös för att min första körlektion ska också klaras av. men det får gå som det går, övning ger färdighet.
men nu måste jag städa, det är trist, så underhållning välkomnas :)


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0