segt.

idag är det torsdag och snart väntas en sjukt lång håltimma för att sedan räkna matte. lite segt, ja!
i tisdags kollade jag på eurovision, och jag trodde inte sverige skulle gå vidare, men tur hade vi. det kommer nog gå skit i finalen, sverige tror alltid bättre om sig själva än vad dom egentligen är. okej, det är väldigt kul om vi någongång lyckas och det kanske vi gör i år, men vi tror ju alltid vi ska vinna när finalen av melodifestivalen är avgjord och "den bästa" låten är korad. jaja, nog snack om det. i helgen är det balen och lycka till alla som ska gå och snubbla inte på mattan ;)
nu ska jag dra mig och hitta på någonting roligt. (plugg)? ha det bra!

jag tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0